Adjust text size:

TFO:n ja Egotripin yhteiskonsertti siirtyy Logomoon ke 30.1.2019 – ohjeet lippujen vaihtamiseksi

Egotripin ja TFO:n tammikuinen yhteiskonsertti on suuren kysynnän vuoksi siirretty Logomo-saliin. Konsertti myytiin loppuun lokakuussa heti julkaisunsa jälkeisenä päivänä. Tapahtuma siirretään teknisiltä ominaisuuksiltaan sille erinomaisesti soveltuvaan Logomo-saliin, johon mahtuu myös  enemmän yleisöä. Samalla konsertin päivämäärä vaihtuu, ja uusi päivämäärä on keskiviikko 30.1.2019 klo 19.

Lipun jo ostaneiden tulee vaihtaa lippunsa uudelle konserttipäivälle mahdollisimman nopeasti, viimeistään 16.12.2018. Logomo-sali on paikkanumeroitu, ja uuden lipun paikka Logomo-salissa vastaa mahdollisimman hyvin vanhan lipun paikkaa Konserttitalon salissa. Lippujen vaihtamisesta ei tule asiakkaalle kuluja.

Mikäli uusi konserttipäivä ei sovi, lipun hinta palautetaan kokonaisuudessaan.

Lippupisteen myyntipisteistä, R-kioskeilta tai verkkokaupasta ostettujen lippujen vaihtamiseksi otathan yhteyttä Lippupisteen kuluttajapalveluun asiakaspalvelu@lippu.fi, lisää viestin otsikoksi ”Egotrippi ja TFO”. Liitäthän viestiin yhteystietosi, mahdollisen tilausnumerosi ja tiedon mistä myyntipisteestä/R-kioskista ostit liput. Toimitamme uudet liput sähköpostitse.

Mikäli uusi konserttipäivä ei sovi, lipun hinta palautetaan kokonaisuudessaan. Ilmoitathan tässä tapauksessa yhteystietosi ja tilinumerosi.

Lippupisteen kuluttajapalveluun saa yhteyden myös puhelimitse, nro 010 633 1030 (puhelun hinta 8,8snt/min + mpm/pvm, jonotuksesta peritään normaali puhelumaksu oman puhelinliittymäsopimuksen mukaisesti). Palvelu on avoinna arkisin klo 10-17. Varaathan valmiiksi em. lippuvaihtoon/-palautukseen tarvittavat tiedot.

Konserttitalolta ostetut liput vaihdetaan Konserttitalon myyntipalvelussa. Turun konserttitalon myyntipalvelu palvelee arkisin klo 9-15, p. 02-262 0333 tai kulttuuri.myynti@turku.fi. Lipun hinnan saa takaisin täyttämällä lomakkeen linkin kautta http://www.tfo.fi/fi/uutiset/2018-11-20_tfo-egotrippi-3012019-lomake-lipun-hinnan-palaluttamiseksi tai olemalla yhteydessä Turun konserttitalon myyntipalveluun. Rahat palautetaan asiakkaan tilille. Tyky-pisteiden takaisin hakemisessa toimitaan samalla tavalla. Tyky-rannekkeella lipun ostaneiden pisteet palautetaan uudelleen käytettäväksi. Pisteiden palauttamisesta rannekkeelle tulee erillinen sähköpostiviesti palautusta hakeneille.

Uusina myyntiin paikat Logomon konserttiin ovat myynnissä normaalisti Lippupisteen ja Konserttitalon myyntikanavien kautta 21.11.2018 alkaen.

Article

Lomake lipun hinnan palauttamiseksi

Ohjeet lomakkeen täyttämiseen:

Rahapalautuksia varten tarvitsemme asiakkaan henkilötunnuksen. Jos et halua antaa henkilötunnusta sähköisellä lomakkeella, voit myös käväistä Konserttitalon lipunmyynnissä antamassa henkilötunnuksen. Tällöin rahapalautuspyyntö lähetetään lipunmyynnistä eteenpäin. Rahapalautusta ei ole mahdollista saada suoraan lipunmyynnistä.